Rekuperatory.pl
603 446 366

Serwis techniczny rekuperacji, przeglądy, naprawy

Dział techniczny i serwisowy Rekuperatory.pl wykonuje usługi w zakresie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych rekuperatorów oraz całych systemów instalacji na terenie całej Polski. Wykonujemy kompleksowy przegląd rekuperacji, a także naprawy urządzeń oraz wymiany części eksploatacyjnych.

Serwis rekuperatorów

Przegląd serwisowy/awaria

Umów się na wykonanie przeglądu serwisowego lub zgłoś awarię

Przejdź do formularza

Administratorami twoich danych osobowych będą Roha Group Sp. z o.o. oraz Roha Energy Sp. z o.o. Dane będą przetwarzane by udzielić ci odpowiedzi i załatwić twoją sprawę. Podstawą przetwarzania będzie prawnie uzasadniony interes administratora. Więcej informacji — w tym o przysługujących ci prawach — uzyskasz w polityce prywatności.

Serwis systemu rekuperacji

Gwarancją prawidłowej pracy systemu rekuperacji jest coroczny techniczny serwis rekuperatora i instalacji. Kompleksowy przegląd rekuperacji przedłuża żywotność urządzenia oraz zapewnia bezawaryjną pracę całego systemu.

Filtry w rekuperatorze należy sprawdzać co najmniej co 3 miesiące i wymieniać nie rzadziej niż co 6 miesięcy. Najpewniejszym sposobem utrzymania właściwego poziomu i jakości filtracji powietrza nawiewanego jest korzystanie wyłącznie z oryginalnych filtrów dostępnych na stronie www.kupfiltry.pl. Serwisy techniczne wykonują doświadczeni serwisanci Rekuperatory.pl.

Zamówienie filtrów do przeglądu jest obowiązkowe - aktualna oferta na www.kupfiltry.pl

Dział techniczny Rekuperatory.pl serwisuje rekuperatory

Jeżeli marki urządzenia nie znajdziesz na liście wyboru formularza serwisowego, oznacza to, że nie zajmujemy się jego serwisowaniem.

Co obejmuje serwis techniczny rekuperacji

Serwis systemu rekuperacji należy wykonywać co najmniej raz w roku. Serwis rekuperatory.pl obejmuje kompleksowy przegląd rekuperatora oraz całej instalacji:

Serwis rekuperacji / przegląd rekuperatora - potrzebujesz więcej informacji? Zapraszamy do kontaktu!

Najczęściej zadawane pytania serwisowe

Moja rekuperacja zaczęła głośno pracować (buczeć). Co może być nie tak?

Najczęstsza przyczyną głośnej pracy rekuperatora jest zwiększenie prędkości obrotowej wentylatorów w centrali spowodowane wzrostem oporów na instalacji. Powodem zaś wzrostu oporów może być zanieczyszczona żaluzja czerpni lub wyrzutni, zanieczyszczone filtry w rekuperatorze lub filtr kanałowy, jeśli jest zamontowany. Żaluzję należy zdemontować i wyczyścić, filtry wyczyścić lub w przypadku dużego zabrudzenia wymienić.

Rzadziej problem może leżeć po stronie uszkodzonych łożysk w wentylatorze lub awarii czujnika ciśnienia. W takiej sytuacji zalecamy skontaktowanie się z instalatorem lub zgłoszenie się do naszego serwisu.

Na wyświetlaczu mojego rekuperatora pojawił się błąd czujnika ODA. Nie pracuje wentylator nawiewu. Co robić?

Błąd SESNOR ODA ERROR świadczy o awarii czujnika górnego, jest to czujnik na króćcu czerpni i odpowiada za pomiar temperatury i wilgotności powietrza zewnętrznego i należy go wymienić. W tym celu zalecamy skontaktowanie się ze swoim instalatorem lub serwisem przez wypełnienie formularza serwisowego.

Jeśli twój rekuperator jest już po okresie ochrony gwarancyjnej i czujesz się na siłach samodzielnie wymienić czujnik możesz go kupić w naszym sklepie: czujnik górny temperatury i wilgotności.

Na sterownikach pojawił się komunikat o konieczności wymiany filtrów, jak go skasować?

Kasowanie błędy polega na uruchomieniu sterowniku znajdującym się na obudowie rekuperatora skorzystaj z funkcji „WYMIEŃ lub TERAZ” lub uruchom „KREATOR WYMIANY FILTRÓW” w menu FILTRY. Spowoduje to skasowanie liczników czasu i ilości przefiltrowanego powietrza dzięki temu odliczanie do kolejnej wymiany zacznie się od zera.

Jeśli nie masz zapasowych filtrów wyczyść te które są obecnie w urządzeniu przez odkurzenie ich powierzchni odkurzaczem a nowe filtry możesz zamówić w naszym sklepie www.kupfiltry.pl.

Na moim rekuperatorze wyświetla się błąd EXT_PRESSURE_SUP ERROR. Co robić?

Komunikatu EXT_PRESSURE_...... ERROR pochodzi od czujnika ciśnienia. Czujnik jest odpowiedzialny za pomiar ciśnienia przy obu wentylatorach i prawidłowe nimi sterowanie w celu zapewnienia w budynku zbilansowanego układu wentylacji (aby nie było pod i nadciśnienia).

Często powodem tego błędu jest zanieczyszczona żaluzja czerpni lub wyrzutni, zanieczyszczone filtry w rekuperatorze lub filtr kanałowy, jeśli jest zamontowany. Żaluzję należy zdemontować i wyczyścić, filtry wyczyścić lub w przypadku dużego zabrudzenia wymienić. Jeśli po wykonaniu tych czynności błąd nie zniknie samoczynnie należy zgłosić się do instalatora montującego urządzenie lub do serwisu przez wypełnienie formularza serwisowego. Nowe filtry można zamówić w naszym sklepie www.kupfiltry.pl