Serwis systemu rekuperacji Wypełnij formularz poniżej, byśmy zadzwonili i omówili Twoją sprawę. Polecamy raz w roku wykonać serwis techniczny, co zagwarantuje prawidłowe działanie systemu rekuperacji. Wykonanie przegląduZgłoszenie awarii Przed wezwaniem serwisu, prosimy skontrolować czystość filtrów oraz żaluzji czerpni. Ich zanieczyszczenie może być powodem wadliwej pracy centrali. Dane kontaktowe Imię Nazwisko E-mail Telefon Adres inwestycji Ulica Numer domu Kod pocztowy Miejscowość Model centrali AERISnext 350AERISnext 450AERISnext 600AERIS 350AERIS 450AERIS 550R-VENT ROTO 4.5 VE ECR-VENT ROTO 4 VE EKO3R-VENT ADVANCE 7.5 VE ECR-VENT ADVANCE 7 VE EKO3R-VENT ADVANCE 13 VE ECR-VENT ADVANCE 12 VE EKO3ProUltima 220ComfoAir Q 350ComfoAir Q 450ComfoAir Q 600ComfoAir 350ComfoAir 450ComfoAir 550ITHO HRU ECO 150ITHO HRU ECO 3StorkAir G-90StorkAir G-91CA 500 Jeśli na liście nie znajdziesz modelu swojej centrali, oznacza to że nie zajmujemy się jego serwisem Dodatkowe usługi konserwacja jednostki chłodzącej ARTIC: 150 zł (zawiera 8% VAT)konserwacja Gruntowego Glikolowego Wymiennika Ciepła: 150 zł (zawiera 8% VAT i nie zawiera filtrów)konserwacja kanałowego nawilżacza powietrza NUBO: 150 zł (zawiera 8% VAT i nie zawiera wkładu) Firma, która montowała rekuperację Nazwa firmy Dokument sprzedaży ParagonFaktura Nazwa firmy NIP Ulica Numer domu Kod pocztowy Miejscowość Uwagi (max 1000 znaków) Opis awarii, wyświetlane komunikaty (max 1000 znaków) Uwaga! Ze względu na okres urlopowy czas oczekiwania na kontakt i serwis może się nieznacznie wydłużyć. Zapewniamy, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej i jak najlepiej Państwa obsłużyć. Prosimy o cierpliwość. Nieuzasadnione wezwanie serwisu W przypadku nieuzasadnionego wezwania Serwisu, ZGŁASZAJĄCY zobowiązuje się do pokrycia kosztów przejazdu Serwisu na trasie punkt serwisowy - miejsce naprawy - punkt serwisowy w kwocie 1,50 zł brutto za 1 km oraz wykonanych prac serwisowych w kwocie 240 zł brutto za każdą rozpoczętą godzinę.Minimalna opłata za przyjazd serwisu wynosi 469 zł brutto. Zgłaszający jest zobowiązany do zapewnienia swobodnego dostępu do urządzenia w celu przeprowadzenia prac serwisowych. Serwisant ma prawo odmówić naprawy gwarancyjnej lub pogwarancyjnej, jeśli dostęp do urządzenia lub elementów automatyki jest utrudniony. Zamówienie filtrów do przeglądu jest obowiązkowe - aktualna oferta na www.kupfiltry.pl Zobacz pełną listę czynności serwisowych Dokładne czyszczenie całego wymiennika ciepła w rekuperatorze (obejmuje wyjęcie z urządzenia) Wymiana filtrów (koszt wizyty nie zawiera ceny filtrów; filtry można domówić podczas zamawiania wizyty) Kontrola instalacji Kontrola odpływu skroplin Kontrola i czyszczenie czerpni oraz wyrzutni Kontrola parametrów pracy systemu wentylacyjnego (pomiar wydajności na anemostatach) Czyszczenie filtra nagrzewnicy wstępnej (dotyczy rekuperatorów AERIS) Kontrola ustawień rekuperatora (m.in. ustawienia temperatury komfortu) Sprawdzenie pozostałych elementów rekuperatora, m.in. wentylatorów, izolacji, umocowania i działania odpływu skroplin Sprawdzenie poprawności działania sterownika Kontrola funkcjonowania przepustnicy i czujnika PTC/NTC (przy podłączonym GWC) Autotest urządzenia Sprawdź ceny przeglądu w okresie gwarancyjnym Rekuperatory:AERISAERISnextComfoAirComfoAirQG-90G-91CA 500 469 zł (zawiera 8% VAT) przy przedpłacie519 zł (zawiera 8% VAT) przy płatności po wykonaniu usługi Cena nie zawiera filtrów. Rekuperatory:R-VENT / SALDA 469 zł (zawiera 8% VAT) przy przedpłacie519 zł (zawiera 8% VAT) przy płatności po wykonaniu usługi Cena nie zawiera filtrów i dotyczy urządzeń o wydajności do 600 m³/h, koszty przeglądu urządzeń o wydajności powyżej 600 m³/h ustalane są indywidualnie z koordynatorem. Dodatkowe urządzenie współpracujące z rekuperatorem:ComfoFond-L (gruntowy glikolowy wymiennik ciepła)nawilżacz powietrza NUBOjednostka chłodząca ARTICchłodnica kanałowa, itp. 150 zł (zawiera 8% VAT) wykonywany w ramach jednej wizyty Cena nie zawiera filtrów i wkładów. Koszty dojazdu serwisanta Dla klientów, którzy posiadają umowy na montaż z nami (Roha Group Sp. z o.o.) w okresie gwarancyjnym dojazd serwisanta jest naliczany jako stawka ryczałtowa w wysokości 30 zł . Po okresie gwarancyjnym do powyższych cen dochodzą koszty dojazdu wg cennika serwisowego w wysokości 1,5 zł brutto za 1km liczony od najbliższego oddziału firmy do klienta i z powrotem. Szczegóły ustala Koordynator Serwisu podczas umawiania wizyty (zawiera 8% VAT). Klauzula informacyjna Administratorem danych osobowych jest Roha Group Sp. z o.o. (ul. Rudzka 9-11, 54-427 Wrocław). Administrator przetwarza dane w celu przesłania zamówionej przez Ciebie usługi. Podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora polegający na przedstawieniu swojej oferty. Podanie danych jest dobrowolne, ale ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości przedstawienia zamówionej oferty. Po spełnieniu celu, dla którego Twoje dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane w celu wypełnienia ciążących na nas obowiązków prawnych, przykładowo w celu umożliwiającym rozpatrzenie reklamacji przez co najmniej 12 miesięcy lub w zakresie umożliwiającym dokonanie rozliczeń z tytułu świadczonych usług w okresie co najmniej 5 lat. Odbiorcami danych, poza Tobą, mogą być podmioty świadczące usługi związane z obsługą systemów i oprogramowania informatycznego Administratora oraz podmioty współpracujące z Administratorem w zakresie wykonywanych usług. Masz prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania lub wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.