Serwis rekuperacji Wypełnij formularz poniżej, byśmy zadzwonili i omówili Twoją sprawę. Polecamy raz w roku wykonać serwis techniczny, co zagwarantuje prawidłowe działanie systemu rekuperacji. Wykonanie przegląduZgłoszenie awarii Przed wezwaniem serwisu, prosimy skontrolować czystość filtrów oraz żaluzji czerpni. Ich zanieczyszczenie może być powodem wadliwej pracy centrali. Dane kontaktowe Imię Nazwisko E-mail Telefon Adres inwestycji Ulica Numer domu Kod pocztowy Miejscowość Model centrali AERISnext 350AERISnext 450AERISnext 600AERIS 350AERIS 450AERIS 550AERIS 300AERIS 375Drafton P 150Drafton P 200Drafton P 300Drafton V 300SALDA RIS 700 VESALDA RIS 1200 VESALDA RIS 1900 VESALDA RIRS 700 VESALDA RIRS 1200 VESALDA RIRS 1900 VER-VENT ROTO 4.5 VE ECR-VENT ROTO 4 VE EKO3R-VENT ADVANCE 7.5 VE ECR-VENT ADVANCE 7 VE EKO3R-VENT ADVANCE 13 VE ECR-VENT ADVANCE 12 VE EKO3R-VENT Ultima 220ProUltima 220ComfoAir Q 350ComfoAir Q 450ComfoAir Q 600ComfoAir 300ComfoAir 375ComfoAir 350ComfoAir 450ComfoAir 500ComfoAir 550ComfoAir 180ITHO HRU ECO 150ITHO HRU ECO 250ITHO HRU ECO 3StorkAir G-90StorkAir G-91Drafton P 150Drafton P 200Drafton P 300Drafton V 300Drafton V 400Drafton PRO 225Drafton PRO 325Drafton PRO 400Drafton PRO 450Drafton PRO 600Brink FLAIR 225Brink FLAIR 325Brink FLAIR 400Brink FLAIR 450Brink FLAIR 600Podaj nazwę Wpisz pełną nazwę centrali Dodatkowe usługi konserwacja jednostki chłodzącej ARTIC: 150 zł (zawiera 8% VAT)konserwacja Gruntowego Glikolowego Wymiennika Ciepła: 150 zł (zawiera 8% VAT i nie zawiera filtrów)konserwacja kanałowego nawilżacza powietrza NUBO: 150 zł (zawiera 8% VAT i nie zawiera wkładu) Firma, która montowała rekuperację Nazwa firmy Dokument sprzedaży ParagonFaktura Nazwa firmy NIP Ulica Numer domu Kod pocztowy Miejscowość Uwagi (max 1000 znaków) Opis awarii, wyświetlane komunikaty (max 1000 znaków) Przesłanie zgłoszenia oznacza zgodę na marketing bezpośredni ze strony Roha Group Sp. z o.o. oraz Roha Energy Sp. z o.o. Działania marketingowe będą polegać na przygotowaniu i przekazaniu wyceny, która będzie zawierać informację handlową o produktach i usługach spółki lub jej partnerów. Będziemy przetwarzać twoje dane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu — naszego i naszych partnerów, który polega na promowaniu własnych produktów i usług. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych dostępne są w Polityce prywatności, która zawiera też informacje o twoich prawach. Zgodę możesz wycofać, a wobec przetwarzania danych sprzeciwić się w każdej chwili. Wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem działań, które miały miejsce do chwili jej cofnięcia, w tym przetwarzanie twoich danych. Informujemy o wydłużonym czasie oczekiwania na kontakt. Zapewniamy, że robimy, co w naszej mocy, aby zająć się sprawą możliwie najszybciej. Zgłoszenia awarii rozpatrywane są w pierwszej kolejności. Za niedogodności przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość. Nieuzasadnione wezwanie serwisu W przypadku nieuzasadnionego wezwania Serwisu, ZGŁASZAJĄCY zobowiązuje się do pokrycia kosztów przejazdu Serwisu na trasie punkt serwisowy - miejsce naprawy - punkt serwisowy w kwocie 1,50 zł brutto za 1 km oraz wykonanych prac serwisowych w kwocie 240 zł brutto za każdą rozpoczętą godzinę.Minimalna opłata za przyjazd serwisu wynosi 469 zł brutto. Zgłaszający jest zobowiązany do zapewnienia swobodnego dostępu do urządzenia w celu przeprowadzenia prac serwisowych. Serwisant ma prawo odmówić naprawy gwarancyjnej lub pogwarancyjnej, jeśli dostęp do urządzenia lub elementów automatyki jest utrudniony. Zamówienie filtrów do przeglądu jest obowiązkowe - aktualna oferta na www.kupfiltry.pl Otrzymaj 30% rabatu na filtry!Zamawiając przegląd serwisowy wraz z filtrami do centrali wentylacyjnej, otrzymasz 30% rabatu**. Filtry zostaną dostarczone przez serwisanta podczas wizyty. Zobacz pełną listę czynności serwisowych Dokładne czyszczenie całego wymiennika ciepła w rekuperatorze (obejmuje wyjęcie z urządzenia) Wymiana filtrów (koszt wizyty nie zawiera ceny filtrów; filtry można domówić podczas zamawiania wizyty) Kontrola instalacji Kontrola odpływu skroplin Kontrola i czyszczenie czerpni oraz wyrzutni (jeśli dotyczy) Kontrola parametrów pracy systemu wentylacyjnego (pomiar wydajności na anemostatach) Czyszczenie filtra nagrzewnicy wstępnej (dotyczy rekuperatorów AERIS) Kontrola ustawień rekuperatora (m.in. ustawienia temperatury komfortu) Sprawdzenie pozostałych elementów rekuperatora, m.in. wentylatorów, izolacji, umocowania i działania odpływu skroplin Sprawdzenie poprawności działania sterownika Kontrola funkcjonowania przepustnicy i czujnika PTC/NTC (przy podłączonym GWC) Autotest urządzenia Kontakt z serwisem Najskuteczniejszym sposobem zlecenia serwisu technicznego lub zgłoszenia usterki, jest kontakt przez formularz. W razie konieczności kontaktu telefonicznego: Mateusz: 534 569 685Błażej: 601 090 181 Sprawdź ceny przeglądu w okresie gwarancyjnym Rekuperatory:AERISAERISnextComfoAirComfoAirQStorkAir G-90StorkAir G-91CA 500ITHODRAFTONDRAFTON PROFESIONALBRINKR-VENT Ultima 220R-VENT / SALDA 529 zł brutto płatność przelewem na podstawie faktury proforma najpóźniej w dniu wykonania usługi Cena nie zawiera filtrów i dotyczy urządzeń o wydajności do 600 m³/h, koszty przeglądu urządzeń o wydajności powyżej 600 m³/h ustalane są indywidualnie z koordynatorem. Dodatkowe urządzenie współpracujące z rekuperatorem:ComfoFond-L (gruntowy glikolowy wymiennik ciepła)nawilżacz powietrza NUBOjednostka chłodząca ARTICchłodnica kanałowa, itp. 150 zł (zawiera 8% VAT) wykonywany w ramach jednej wizyty Cena nie zawiera filtrów i wkładów. Dodatkowo: zniżka dla kolejnego przeglądu w odstępie 1 roku od poprzedniego przeglądu udokumentowanego przez serwis (Roha Group Sp. z o.o.). Obniżona cena wynosi 479 zł brutto przy przedpłacie i 509 zł brutto przy płatności po wykonaniu serwisu. Koszty dojazdu serwisanta W okresie gwarancyjnym centrali wentylacyjnej dla klientów, którzy posiadają umowy na montaż z firmą (Roha Group Sp. z o.o.) dojazd serwisanta jest naliczany jako stawka ryczałtowa w wysokości 50 zł brutto w odległości do 50 km od miejsca startu serwisanta lub najbliższego oddziału (w obie strony), dla odległości powyżej 50 km będzie naliczana dopłata w wysokości 1,1 zł brutto za 1km całkowity koszy ustala Koordynator Serwisu podczas umawiania wizyty serwisowej.Po okresie gwarancyjnym do powyższych cen usługi serwisowej będą doliczane koszty dojazdu wg cennika serwisowego w wysokości 1,5 zł brutto za 1km liczony od miejsca startu serwisanta do klienta i z powrotem. Szczegóły ustala Koordynator Serwisu podczas umawiania wizyty serwisowej. Kontakt z serwisem Najskuteczniejszym sposobem zlecenia serwisu technicznego lub zgłoszenia usterki, jest kontakt przez formularz. W razie konieczności kontaktu telefonicznego: Mateusz: 534 569 685Błażej: 601 090 181 **Promocje nie łączą się z innymi, rabat naliczany jest od ceny katalogowej. Promocja nie dotyczy filtrów do central R-VENT/SALDA i innych urządzeń nie będących centralą wentylacyjną.