Serwis systemu rekuperacji

Wypełnij formularz poniżej, byśmy zadzwonili i omówili Twoją sprawę.
 
Polecamy raz w roku wykonać serwis techniczny, co zagwarantuje prawidłowe działanie systemu rekuperacji. 
 

    Przed wezwaniem serwisu, prosimy skontrolować czystość filtrów oraz żaluzji czerpni. Ich zanieczyszczenie może być powodem wadliwej pracy centrali.
    Dane kontaktowe
    Adres inwestycji
    Model centrali
    Dodatkowe usługi
    Firma, która montowała rekuperację
    Dokument sprzedaży
    Uwagi
    (max 1000 znaków)
    Opis awarii, wyświetlane komunikaty
    (max 1000 znaków)

    Przesłanie zgłoszenia oznacza zgodę na marketing bezpośredni ze strony Roha Group Sp. z o.o. oraz Roha Energy Sp. z o.o. Działania marketingowe będą polegać na przygotowaniu i przekazaniu wyceny, która będzie zawierać informację handlową o produktach i usługach spółki lub jej partnerów.

    Będziemy przetwarzać twoje dane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu — naszego i naszych partnerów, który polega na promowaniu własnych produktów i usług. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych dostępne są w Polityce prywatności, która zawiera też informacje o twoich prawach.

    Zgodę możesz wycofać, a wobec przetwarzania danych sprzeciwić się w każdej chwili. Wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem działań, które miały miejsce do chwili jej cofnięcia, w tym przetwarzanie twoich danych.

    Nieuzasadnione wezwanie serwisu

    W przypadku nieuzasadnionego wezwania Serwisu, ZGŁASZAJĄCY zobowiązuje się do pokrycia kosztów przejazdu Serwisu na trasie punkt serwisowy - miejsce naprawy - punkt serwisowy w kwocie 1,50 zł brutto za 1 km oraz wykonanych prac serwisowych w kwocie 240 zł brutto za każdą rozpoczętą godzinę.

    Minimalna opłata za przyjazd serwisu wynosi 469 zł brutto. Zgłaszający jest zobowiązany do zapewnienia swobodnego dostępu do urządzenia w celu przeprowadzenia prac serwisowych. Serwisant ma prawo odmówić naprawy gwarancyjnej lub pogwarancyjnej, jeśli dostęp do urządzenia lub elementów automatyki jest utrudniony.

    Filtry do rekuperatora
    Zamówienie filtrów do przeglądu jest obowiązkowe - aktualna oferta na www.kupfiltry.pl
    Zobacz pełną listę czynności serwisowych
    1. Dokładne czyszczenie całego wymiennika ciepła w rekuperatorze (obejmuje wyjęcie z urządzenia)
    2. Wymiana filtrów (koszt wizyty nie zawiera ceny filtrów; filtry można domówić podczas zamawiania wizyty)
    3. Kontrola instalacji
    4. Kontrola odpływu skroplin
    5. Kontrola i czyszczenie czerpni oraz wyrzutni
    6. Kontrola parametrów pracy systemu wentylacyjnego (pomiar wydajności na anemostatach)
    7. Czyszczenie filtra nagrzewnicy wstępnej (dotyczy rekuperatorów AERIS)
    8. Kontrola ustawień rekuperatora (m.in. ustawienia temperatury komfortu)
    9. Sprawdzenie pozostałych elementów rekuperatora, m.in. wentylatorów, izolacji, umocowania i działania odpływu skroplin
    10. Sprawdzenie poprawności działania sterownika 
    11. Kontrola funkcjonowania przepustnicy i czujnika PTC/NTC (przy podłączonym GWC)
    12. Autotest urządzenia
    Sprawdź ceny przeglądu w okresie gwarancyjnym

    Rekuperatory:

    • AERIS
    • AERISnext
    • ComfoAir
    • ComfoAirQ
    • G-90
    • G-91
    • CA 500
    • 469 zł (zawiera 8% VAT) przy przedpłacie
    • 519 zł (zawiera 8% VAT) przy płatności po wykonaniu usługi

    Cena nie zawiera filtrów.

    Rekuperatory:

    • R-VENT / SALDA
    • 469 zł (zawiera 8% VAT) przy przedpłacie
    • 519 zł (zawiera 8% VAT) przy płatności po wykonaniu usługi

    Cena nie zawiera filtrów i dotyczy urządzeń o wydajności do 600 m³/h, koszty przeglądu urządzeń o wydajności powyżej 600 m³/h ustalane są indywidualnie z koordynatorem.

    Dodatkowe urządzenie współpracujące z rekuperatorem:

    • ComfoFond-L (gruntowy glikolowy wymiennik ciepła)
    • nawilżacz powietrza NUBO
    • jednostka chłodząca ARTIC
    • chłodnica kanałowa, itp.
    • 150 zł (zawiera 8% VAT) wykonywany w ramach jednej wizyty

    Cena nie zawiera filtrów i wkładów.

    Koszty dojazdu serwisanta

    Dla klientów, którzy posiadają umowy na montaż z nami (Roha Group Sp. z o.o.) w okresie gwarancyjnym dojazd serwisanta jest naliczany jako stawka ryczałtowa w wysokości 30 zł .

    Po okresie gwarancyjnym do powyższych cen dochodzą koszty dojazdu wg cennika serwisowego w wysokości 1,5 zł brutto za 1km liczony od najbliższego oddziału firmy do klienta i z powrotem. Szczegóły ustala Koordynator Serwisu podczas umawiania wizyty (zawiera 8% VAT).

    Rekomendujemy najwyższej jakości produkty

    AERIS
    AERISnext
    Alpha Clear
    Climate Recovery
    Drafton
    NeoFlexPRO
    NeoFlex®GOLD
    NeoFlex®STDTM
    NeoStalTM
    Nubo
    SoundBlock